1. اول از همه شما باید قایل هایی که براتون پست کردم رو دانلود کنید.

پست مربوط به قالبتون رو پیدا کنید، بعدش پسووردی که بصورت خصوصی کامنت کردم رو وارد کنید،

روی دوتا لینک کلیک کنید و هر دو فایل رو دانلود کنید.

حالا شما دو تا فایل با پسوند txt ذخیره شده روی حافظتون دارید که  تصویرشون روی کامپیوتر/لپ‌تاپ هست.

 

2. حالا باید برای وبلاگتون یک قالب ایجاد کنید.

وارد مرکز مدیریت وبلاگی که قالب رو قراره روش اعمال کنید، بشید،

رو انتخاب کنید و بعدش رو انتخاب کنید.

روی  بزنید تا وارد صفحه ویرایشگر کد بشید

 

3. وارد کردن کد قالب

بدون اینکه صفحه رو ببندید، وارد فایل  بشید و همه نوشته های داخلش رو کپی کنید 

*اگه نوشته ها کامل کپی نشن قالبتون بهم میریزه*

توی بخش نام قالباسم قالبتون رو بنویسید،

توی ویرایشگر تمام چیزی که کپی کرده بودید رو پیست کنید *اگه کامل نباشه قالب بهم میریزه*

تصویر پیش نمایش اجباری نیست اما میتونید اگه خواستید لینک عکس هدرتون رو بزارید

مثلا این صفحه ساختار قالب من هست:

حالا روی  کلیک کنید.

الان باید یه همچین چیزی به صفحه "انتخاب قالب جدید" اضافه شده باشه:

 رو بزنید و بعدش رو بزنید

 

4. وارد کردن تنظیمات قالب

بدون اینکه صفحه رو ببندید، وارد فایل  بشید و همه نوشته های داخلش رو کپی کنید 

*اگه نوشته ها کامل کپی نشن قالبتون بهم میریزه*

هر چیزی که کپی کرده بودید رو اینجا پیست کنید*اگه کامل نباشه قالب بهم میریزه*

مثلا این صفحه CSS قالب من هست:

حالا میتونید روی کلیک کنید،

و تادااااااااا

قالب شما روی وبلاگتون ذخیره شده:>

 

تمام تلاشم رو کردم کامل توضیح بدم (البته که توی توضیح دادن آدم خوبی نیستم و قطعا سوتی های زیادی دادم)

ولی بهرحال، امیدوارم کامل و مفید باشه

اگه سوالی داشتید داخل نظرات بپرسید تا کمکتون کنم:>